Ресторанные заметки
Расширенный поиск Например: , или

Львівський фанк або гостинність по-львівськи у розумінні Андрія Худо

Відомий львівський ресторатор Андрій Худо, співвласник мережі закладів "Фест!" (ресторани Криївка, Мазох-кафе, Гасова Лямпа, Найдорожча ресторація Галичини, Дім легенд та ін.), люб'язно погодився розповісти нам, що означає гостинність по-львівськи.


- Ресторани Вашої мережі користуються великою популярністю. Це є результатом добре спланованого та організованого бізнесу чи у Вас є певне відчуття вдалих концепцій?

- Це симбіоз, адже я працюю не один - у мене є партнери по бізнесу. Разом ми згенерували дуже багато ідей. Проте, в нас є людина, яка повністю за це відповідає - креативний директор і його команда. Крім того ми звичайно плануємо бізнес. І тут можна сказати , що на самому початку були ідеї - тіло, а ми просто "прикрутили до них ноги". Тобто ми розробили план, головною метою було досягнути у Львові 15 ресторанів. Ми та наші ресурси йдемо цілеспрямовано в одному напрямку. Саме тому це симбіоз.

- Якщо говорити про ресторани Вашої мережі, то можна сказати, що вони досить туристичні. Відомо, що у Криївку стоять черги, а столик слід резервувати заздалегідь. Як Ви справляєтеся з таким потоком гостей?

- Так, є у нас і така ситуація. Наприклад, коли наступають Різдвяні свята та перед Новим роком, то більшість наших закладів зарезервовані аж до 10 чисел січня. В даному контексті ми підходимо до цього бізнесу з німецькою педантичністю, така собі "арійська машина". Дуже важливо у заклади підібрати керівника, вгадати з людиною. Тому ми намагаємося так відточити процеси, щоб конен гість отримав задоволення, незважаючи на те, що при такому потоці це досить важко зробити. Намагаємося відточувати і подачу, страв і дотримання концепції закладу на вході. Намагаємося спланувати бізнес як "арійську машину".

- Концепція - це добре для першого візиту до закладу, проте щоб втримати клієнта слід ще забезпечити певний рівень кухні та сервісу. Як у Вашій мережі вирішується ці питання?

- Так, концепція - це частина бізнесу, як і кухня, і обслуговування. Ми працюємо із кожним напрямком, вдосконалюємо його. А задача керівника на місці - тримати все докупи. Тобто керівник має розділяти ту концепцію ресторану, в якій він працює. А з іншої сторони керівник співпрацює з нами по бізнесу, наприклад, ми розплановуємо річні бюджети. Також він має свою команду, яку ми навчаємо в нашому тренінг-центрі, даємо знання.

- Чи зацікавлені Ви у візитах місцевої публіки, у львів’янах?

- Так, наші заклади дуже зацікавлені у львів’янах як постійних гостях. Тому ми формуємо певні програми лояльності, спеціальні пропозиції для мешканців міста, відпрацьовуємо лояльність львів’ян. Деякі концепції є більш домашніми, інші - більш атрактивні для туристів. Але все рівно ми тримаємо баланс. І так чи інакше, але половина клієнтів це львів’яни. Наприклад, концепт Лівого берегу в оперному театрі, там ми зробили нове меню, оновили сам заклад, зробили нову пропозицію. Це власне такий клуб - фестиваль-ресторація, де проводяться концерти. Власне саме там місцева публіка, яка любить посидіти із хорошою музикою, наприклад, джаз. Туристів також приваблюють ці атракції, і наша політика полягає в тому, що ми не чекаємо великого чи середнього чеку, до нас спокійно може прийти як місцевий студент, який вип’є пиво чи каву, так і іноземний турист - ми будемо так само раді та щирі.

- Як у Вашій мережі будуються відносини з клієнтами? Чи багато уваги Ви приділяєте питанням заохочення відвідувачів?

- Ми робимо різноманітні флеш-моби, в ресторанах – це певні атрактивні спеціальні пропозиції. Ми комунікаємо з тими клієнтами, яких ми вважаємо цільовою аудиторією через програму лояльності ЛОКАЛЬ. Нас обслуговує закордонний процессінг, тому в цій системі лояльності ми маємо дуже хорошу аналітику, тобто ми бачимо, хто що любить, а потім комунікуємо через мейли , смс. Адже зараз дуже важко пробитися до людини, привернути її увагу.

- Як Ви вважаєте, спрацюють концепції успішних ресторанів Львова в інших містах, наприклад, у Києві?

- Наразі ми вийшли в Київ із Львівською майстернею шоколаду і ми бачимо, що цей формат працює. Самим киянам, які досить часто є клієнтами нашої мережі - близька по духу ця атмосфера Львова. Я бачу в цьому перспективу і потенційно нові проекти. Наразі я не готовий сказати, чи будемо ми відкривати інші концепти у Києві. Але можливо новий заклад, який ми плануємо запустити і який пов’язаний із кавою, дійде до Києва. Можу сказати, що зараз нашою перспективою є відкрити заклад у ЄвроСоюзі, а саме у Кракові. Тому зараз всі сили направляємо у цю сторону.

- Наскільки Ваша мережа і загалом ресторани Львова готові до Євро-2012? Що вже зроблено і що слід зробити до початки чемпіонату? Чи співпрацює з вами  у цьому контексті влада?

- Так, ми готуємося. Наш персонал вивчає англійську, від них ми будемо вимагати хоча би базис слів. Також працюємо над скороченим меню англійською мовою.

Наші львівські ресторатори створили Галицьку школу гостинності, де навчають персонал. Нещодавно місцеві готельєри та ресторатори започаткували ще одну асоціацію - Галицький туристичний альянс, який буде об’єднувати їх зусилля.

Щодо влади, то жодної підтримки ми не відчуваємо. Найкраща підтримка влади - це коли вона не втручається. Тобто, коли влада веде себе нейтрально, то це сильно допомагає. І це є правильно. Не треба нам допомагати, ми й самі впораємося. Головне, щоб влада не заважала.

- Що Ви можете порадити рестораторам початківцям?

- Я пораджу ставити собі амбітні цілі і спрямовано йти до їх здійснення. Шукати інвесторів, залучати гроші, генерувати ідеї. По-простому "движнячити" , бути драйвовим і вірити. Тоді все станеться!

Бесіду вела Олександра Омецинська

Интервью любезно предоставлено сайтом Ласун lasoon.com.ua

Релиз о встрече с Андреем Худо и Савелием Либкиным "Философия гостеприимства с учетом ментальности разных регионов" читайте здесь.

Просмотров: 11

"Вот уже второй год подряд, Фестиваль Goût de France / Good France соберет в весенний день, 21 марта 2016 года, более 1500 шеф-поваров на 5 континентах, чтобы воздать должное французской гастрономии. В каждом ресторане-участнике будет предложен ужин, во время которого будут чествовать французскую кухню, ее способность к инновациям и ценности, которые она разделяет: гостеприимство, удовольствие, забота о здоровье и здоровом питании и экологии планеты. Goût de France - один из самых масш..."

Читать далее

"Никита Соколовский, так зовут восходящую звезду кулинарного искусства, несмотря на свой юный возраст, уже имеет несколько дипломов самых популярных в мире кулинарных школ, проводит собственные мастер-классы, участвует в международных конкурсах и даже составляет книгу собственных рецептов. А в прошлом году он также был принят в Московскую Ассоциацию Кулинаров.  Как и положено вундеркинду, Никита поспевает везде: он отлично учится в общеобразовательной школе, владеет тре..."

Читать далее

"Одна моя знакомая задала вопрос: "Подскажи рецепт, как стать хорошим кондитером?" Думаю самый правильный вариант - это спросить у самих кондитеров, что для этого нужно и как найти свой путь. Хочу поделиться с вами четырьмя рецептами, от совершенно разных людей. Каждый из них находится на своем этапе, кому-то больше удалось реализовать свою мечту, кому-то меньше. Но самое главное, что их всех объединяет - это любовь и страсть к своему делу. И каждый сталкиваясь на своем пути с множеством сл..."

Читать далее

"Продолжая экскурсию по великой австрийской столице – Вене, сегодня мы в Вами заглянем в типичный венский ресторанчик, пройдемся страницами его меню, чтобы, побывав там наяву, знать, чего же все таки хочется отведать. В меню мировых ресторанов есть несколько блюд, в названии которых фигурирует определение «венский». История  их появления на свет порой весьма  неожиданна. Кулинарные историки утверждают, что  термин Wiener Küche (венская кухня) возник в немецких поваренных к..."

Читать далее

"Скоро Пасха, и не зависимо от того, как каждый из нас относится к вере и традициям, мы все знаем, что это день окончания великого поста, в этот день едят куличи и крашенные яйца(писанки).Куличи - главное и непременное украшение праздничного стола, которые выпекают из сдобного дрожжевого теста, высокими и круглой формы. По преданию, саван Христа, похороненного по иудейским обычаям, был круглой формы. Этим объясняется традиционная круглая форма кулича. А высоким он должен быть потому, что в весенн..."

Читать далее

"В конце февраля был опубликован список «50 лучших ресторанов Азии» по версии Restaurants Magazine и The World’s 50 Best Restaurants Academy – S. Pellegrino & Aсqua Panna. Про пятерку лучших из них и пойдет речь в нашей статье. Лучший ресторан Азии по этой версии   – японский ресторан "Narisawa" (Токио, Япония) Йошихиро Нарисавы, представляющий сочетание классических французских технологий и сезонных японских продуктов. Йошихиро Нарисава, по признанию критиков, завоевал первое ..."

Читать далее
1331 заведение на сайте,
13763 отзыва к ним

Render time: 0.580 sec